Contact met Compleet Groen.
Wij hechten veel waarde aan een goede bereikbaarheid en persoonlijke advies. Compleet Groen beschikt daarom over haar eigen klantenservice waar u terecht kunt met al uw vragen.
Wij staan u graag persoonlijk te woord. Wij zijn van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer: +31 (0)72 844 57 65 of per e-mail:[email protected]
Bedrijfsgegevens
Compleet Groen B.V.
Wezelkoog 34 C
1822 BL Alkmaar
Telefoon: +31 (0)72 844 57 65
E-mail: [email protected]
KVK nummer 81190573
Btw-nummer: NL861978390B01
Betaalmethode:
Bij Compleet Groen betaalt u veilig en gemakkelijk. Wij bieden u graag een ruime keuze aan betaalmethoden aan.
iDEAL
iDEAL is een van de snelste en veiligste online betaalmethodes voor Nederlandse consumenten. Het is veilig en de betaling wordt direct verwerkt. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers? Dan kunt u zonder dat u zichzelf apart hoeft aan te melden direct gebruik maken van iDEAL. U heeft dan alleen de inloggegevens van uw eigen internetbankieren nodig en de rest wijst zichzelf.
• iDEAL is net zo vertrouwd en veilig als uw eigen internetbankieren.
• iDEAL wordt ondersteund door alle grote Nederlandse banken.
• Snelle manier van betalen waardoor uw bestelling direct verzonden kan worden.
Bancontact / Mister Cash
Met Bancontact / Mister Cash kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankoop afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internetbetaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van Bancontact / Mister Cash, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden of speciale software moet installeren. Betaal direct online via het Bancontact / Mister Cash systeem van Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank. Simpel, snel en veilig.
• Mister Cash is net zo vertrouwd en veilig als uw eigen internetbankieren.
• Mister Cash wordt ondersteund door alle grote Belgische banken.
• Snelle manier van betalen waardoor uw bestelling direct verzonden kan worden.
Creditcard
U kunt bij ons betalen met uw MasterCard of VISA creditcard. De gegevens vult u in over een beveiligde verbinding zodat u geen risico loopt. Een creditcardbetaling is vrijwel direct verwerkt zodat we uw bestelling direct kunnen verzenden.
Achteraf betalen met Riverty het nieuwe Afterpay
Riverty voert voor Compleetgroen.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van Riverty via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Compleetgroen.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 1000,- (Belgische klanten 150,- euro) als u voor de eerste keer betaalt via Riverty. Bent u al bekend bij Riverty kunt u betalen tot een bedrag van € 1500.00.
Een betaling via Riverty is vrijwel direct verwerkt zodat we uw bestelling direct kunnen verzenden. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.
U kunt bij vragen altijd contact met Riverty opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de Riverty website.
Vooraf overmaken
Als u kiest voor deze betaalmethode, dan kunt u het bedrag vooraf via uw eigen bank overmaken op onze bankrekening. Uw bestelling kan dan verzonden worden zodra het bedrag op onze rekening is bijgeschreven. U ontvangt van ons een factuur per email en betaalt deze met vermelding van het ordernummer / factuurnummer. Zodra de betaling bij ons binnen is, wordt uw bestelling z.s.m mogelijk verzonden.
• Eenvoudig en veilig zelf het bedrag overmaken via uw eigen bank
• Vermeld het ordernummer bij de overschrijving
• Houd rekening met een langere verwerktijd dan andere betaalmethoden.
Rekening informatie: U kunt het factuurbedrag overmaken naar het volgende rekeningnummer: NL56 RABO 0129 611 611 ten name van Compleet Groen
Wat zijn de verzendkosten? Bestellingen boven de 75,- euro worden gratis verzonden*. Voor bestellingen met en lager orderbedrag bedragen de verzendkosten 6,95 euro.
* Sedumdaken, kant en klaarhagen en aanverwante producten worden gratis verzonden vanaf 675 euro in Nederland. Voor bestellingen met en lager orderbedrag bedragen de verzendkosten 74,95 euro. De transportkosten voor België bedragen 124,95 euro.
Verzending: Zodra uw de bestelling heeft geplaatst, ontvangt u per omgaande een complete bevestiging per e-mail waarin alle bestelinformatie staat. In de bijlage treft u tevens de factuur van uw bestelling aan. Zodra u betaling in goede orde ontvangen is, ontvangt u van ons de status betaald. Vervolgens wordt uw bestelling door ons zorgvuldig samengesteld en verstuurd hiervan wordt u tevens op de hoogte gesteld per e-mail.
Bezorging: Doordat we heel veel verschillende producten verkopen verloopt de verzending ook vaak via verschillende transporteurs. Zo worden bv de kant en klaar hagen een dag voor levering bij de kwekerij geladen en naar u getransporteerd terwijl voorraadproducten met de DHL naar u verzonden worden.
Heeft u een bestelling geplaatst, dan zorgt Compleet Groen ervoor dat de zending z.s.m. bij u wordt bezorgd op het door u opgegeven huisadres of afleveradres. Compleet Groen zal er alles aan doen de bestelling af te leveren op de aangegeven of met u afgesproken afleverdag. Compleet Groen is verantwoordelijk voor de levering tot de voordeur, dan wel de stoep of straatgedeelte voor het pand waar de aflevering moet plaats vinden. De locatie is afhankelijk van de grootte van de zending en waar de pakketten of op pallets verpakte goederen kunnen worden geplaatst.
Afleveringsvoorwaarden:
• Zendingen kunnen niet worden afgeleverd aan postbusadressen of aan postcodes.
• Wanneer het afleveradres niet via een verharde rijweg of anderszins redelijkerwijs bereikbaar is wordt u bestelling gelost op een plaats die zo dicht mogelijk bij het oorspronkelijk opgegeven adres ligt.
• Indien u in een appartement gebouw woont zonder lift dient u dit van te voren kenbaar te maken. U dient zelf zorg te dragen voor verdere afhandeling. Zorg eventueel zelf voor hulp om het artikel op de gewenste plaats te krijgen en houdt u rekening met de afmetingen van het product (denk aan afmetingen van bijv. een lift en/of trappenhuis)! Dit kan vervelende situaties voorkomen.
• Compleet Groen is niet verantwoordelijk voor het afstapelen van pallets dan wel de installatie of het transport naar een secondaire locatie.
• Indien koper op het moment van levering niet aanwezig is, heeft Compleet Groen het recht om de producten te lossen op het overgekomen adres, indien de chauffeur dit verantwoord acht.
• De levering wordt gedaan door 1 chauffeur.
• De levering zal plaats vinden tussen 07.30 en 18:00 uur;
• De afleverlocatie dient bereikbaar te zijn voor een vrachtwagen.(indien het pakket zwaarder weegt als 30kilo) Eventuele restricties met betrekking tot aslast, doorrijhoogte, lengte- en/of breedte beperking dienen gemeld te worden.
Let op: producten langer als 2,3 meter, worden met een kooiaap bij u afgeleverd. De levertijd van voorraad producten bedraagt circa 5 werkdagen.
Bestelling afhalen: Dit is mogelijk voor artikelen welke bij ons op voorraad staan. U kunt de producten uitsluitend op afspraak afhalen.
Heeft u nog vragen over de aflevering van uw bestelling? Mail ons gerust op [email protected] of bel ons op telefoonnummer 072 844 57 65
Informatie betreffende herroepingsrecht en retour recht. Herroepingsrecht: U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de bestelling in ontvangst krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, verzoeken wij u ons retour formulier, wat bijgesloten is in de e-mail, volledig in te vullen en bij te sluiten bij uw retourzending.
Gevolgen van de herroeping: Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen wij u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.".NL L 304/84 Publicatieblad van de Europese Unie 22.11.2011.
A. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen.
B. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.
C. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.
Welke artikelen kan ik retourneren en welke artikelen niet? Mocht u één of meerdere artikelen willen ruilen dan moeten deze per ommegaande, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling ons bezorgadres worden geretourneerd. We zouden het fijn vinden dat u een mogelijk retour aanmeld via de mail [email protected] (Dit is overigens niet verplicht, maar maakt de afwikkeling een stukje sneller). U kunt hiervoor gebruik maken van het retourfomulier
U kunt een artikel in geen geval terugsturen wanneer sprake is van één of meer van de volgende situaties:
• Het artikel is speciaal voor u op maat of op kleur gemaakt.
• Het artikel is duidelijk persoonlijk van aard.
• Het artikel kan door haar aard niet worden teruggezonden.
• Het artikel kan snel bederven of verouderen (bijvoorbeeld planten)
• Het artikel was speciaal voor u geïmpregneerd.
Moet ik verzendkosten betalen als ik mijn bestelling retour stuur of wil ruilen? Ja, de kosten voor het retour zenden komen voor uw eigen rekening en risico. Ongefrankeerde, onvoldoende gefrankeerde of onder rembours zendingen worden geweigerd.
Hoe moet ik de retourartikelen verpakken? Retourartikelen dienen indien mogelijk in de originele verpakking aan ons geretourneerd te worden. Zorg ervoor dat de artikelen voldoende demping hebben, zodat de kans op beschadiging minimaal is. Denk hierbij aan opvulling/omwikkeling met bubbeltjesplastic, keukenpapier, schuimvlokken en dergelijke. Een stevig omhulsel is van uiterst belang.
Wat is het adres waar ik het retour pakket naar toe kan sturen, U kunt uw retour pakket sturen naar:
Compleet Groen
Wezelkoog 34 C
1822 BL Alkmaar
Vermeld duidelijk uw ordernummer aan de buitenkant van het pakketje en vergeet niet het retour formulier in het pakketje te doen. Het verzenden van retour pakketjes is voor eigen rekening en risico.
Klachtenservice, Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Wij zullen u klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Compleet Groen
Wezelkoog 34 C
1822 BL Alkmaar
E-mail: [email protected]
Telefoon: 072 844 57 65
Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 2 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar (Compleet Groen) bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).